Kada pošaljemo paket automatski ćete dobiti email poruku sa datumom pristizanja paketa.
Kurir će Vam doneti naručene proizvode na Vašu kućnu adresu. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom se vrši na celokupnoj teritoriji Republike Srbije (bez Kosova i Metohije).
Ako ste robu naručili pouzećem plaćate je na licu mesta po prijemu paketa.
Sva poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta.
Za iznose preko 2.500,00 rsd dostava je besplatna na celoj teritoriji Srbije (gde dostavu vrši brza pošta). Za sve ostale porudžbine troškovi isporuke se zaračunavaju na osnovu težine paketa.
TROŠKOVI ISPORUKE ZA PORUDŽBINE TEŽINE:
- Za sve pakete troškovi isporuke iznose 390,00 din
Rok isporuke robe je 2 do 10 radnih dana (osim ako tražene artikle nemamo na lageru). Artikle nabavljamo tek po porudžbini. Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da nemamo na lageru poručene artikle, obavestićemo Vas putem mejla ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.
EVENTUALNA OŠTEĆENJA PAKETA
Zbog politike kurirske službe Daily Express, paket nije moguće pregledati - otvarati pre nego što se paket preuzme, plati i evidentira. Dakle možete zamoliti kurira da sačeka da otvorite paket, ali pre toga ga morate preuzeti i platiti.
Ako ste kojim slučajem utvrdili da je prilikom transporta došlo do oštećenja ili odmah na licu mesta recite kuriru da naprvi zapisnik ili pozovite Daily Express centar na 011/ 331 33 33 i ztražite da kurir dođe da se napravi zapisnik.
Zapisnik je ključan momenat da bi se imao dokaz, odnosno da imamo pravo da zahtevamo naknadu za eventulanu učinjenu štetu.
Ukoliko je sa paketom sve uredu ali ipak postoji neka greška ili oštećenje, javite nam se na 024 / 534-485 ili nam pišite na prodavnica@granum.rs Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 2 dana od datuma preuzimanja paketa!